Asiakaspalvelu
Insinööriliiton asiakaspalvelu on apunasi kaikissa työsuhde- ja jäsenyysasioissa sekä ura- ja palkkaneuvontatarpeissasi. Asiakaspalvelun kautta tavoitat liiton kaikki asiantuntijat.
Jäsenasioissa suosittelemme kirjautumaan jäsensivuille ja tekemään yhteydenottopyynnön palvelukanavan kautta. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun myös sähköpostitse, puhelimitse tai alla olevalla yhteydenottolomakkeella.
Ottaessasi yhteyttä sähköpostitse tai yhteydenottolomakkeella, ilmoita asian lisäksi myös syntymäaikasi tai jäsennumerosi.
Jäsentietojasi pääset katsomaan ja muuttamaan Jäsensivuilla.
Asiakaspalvelun yhteystiedot:
Palveluaika arkisin klo 9–16
asiakaspalvelu@ilry.fi
puh. 0201 801 801. Maksut määräytyvät soittajan operaattorin hinnaston mukaan.
Asiakaspalvelu on poikkeuksellisesti suljettuna seuraavina päivinä 2024
15.11 Asiakaspalvelu sulkeutuu klo 15.00
6.12 Itsenäisyyspäivä
23.12 Insinööriliiton toimisto kiinni
24.12 Jouluaatto
25.12 Joulupäivä
26.12 Tapaninpäivä
27.12 Insinööriliiton toimisto kiinni
Kuukausittaiset huoltokatkot on jatkossa aina kuukauden 12. päivän jälkeisenä lauantaina. Katko alkaa aina lauantaina klo 18.00 ja päättyy (viimeistään) sunnuntaina klo 8.00. Pääsääntöisesti nämä huoltokatkot ovat lyhyitä. Huoltokatko aiheuttaa käyttökatkon jäsenen eAsiointiin, hallinnon eHallintaan sekä liittymislomakkeelle.
Ajankohdat v. 2024 ovat:
16.-17.11.
14.-15.12.
Muutokset aikatauluihin mahdollisia.
Pitempikestoiset huoltokatkot alkavat lauantaisin klo 18.00 ja päättyvät (viimeistään) sunnuntaina klo 18.00. Huoltokatko aiheuttaa käyttökatkon jäsenen eAsiointiin, hallinnon eHallintaan sekä liittymislomakkeelle.
Ajankohdat v. 2025 ovat:
22-23.2
17-18.5
16-17.8
8-9.11
Muutokset aikatauluihin mahdollisia. Kaikki pitemmät huoltokatkot eivät välttämättä toteudu.